Monday 2 December 2013

Ada Hikmahnya :)

Assalamualaikum Warahmatullahhi Wabarakatuh


Di pagi yang hening bersama turunnya hujan daripada malam tadi sampai la pagi ni yang agak renyai-renyai sikit. " Hujan rintik-rintik, air bergelombang . . . emak bagi seposen ayah bagi seposen . . .  saya terus pegi sekolah ! " hahaha. Actually,ni lagu sebenarnya. Lagu masa zaman budak kecik2 dulu. haha. Lagu ni disertakan dengan cara nak buat bentu muka dan badan teddy bear. Okay okay. Straight to the point, kay. Based on the title above, sepatutnya hari ni aku kene pegi rumah haleedah. Tapi disebabakan hujan yang turun tak berapa nak lebat ni terpaksa aku batalkan perjanjian nak ke rumah dia. I'm really sorry,haleedah. InsyaAllah, kalau tiada aral yang melintang esok aku datang. Aku datang bukan sesaje nak datang tau. Aku datang sebab nak melepaskan rindu, nak sembang-sembang, gosip-gosip. . . astaghfirullahhalazim. . . tak de lah. Dah lama kita tak luangkan masa bersama-sama macam dulu kan. Kalau dulu, asal hari minggu je aku mesti dtg rumah kau. Tak pon kau yang akan datang rumah aku. Huhuhu. Rindu saat-saat dulu. Study sesama, bersembang sesama, gelak sesama. . . Yaaaa ! Inilah kami dari sekolah rendah lagi. Walaupun setahun je kita bersama time sekolah rendah, itu bukan penghalang untuk kita terus bersama, right ?! 


Hujannnnnnnn ! Turun la lagi. Biar sejuk je satu hari ni. Hujan itu kan rahmat. Ya Allah, limpahilah rahmat mu pada kami. Aminnnn. 

Kay lah, I have to call her to apologize about my not coming to her home. wish me luck ! JB fogheba <3 xoxo nab. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment